Een vrije dag - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Een vrije dag - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Een vrije dag

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Rosebank

Vandaag had ik lekker vrij, want de rest van de reizigers kwamen vandaag aan. Toen ik vanmorgen opstond dacht ik dat we hier wel ontbijt konden eten, maar er was geen ontbijt op dinsdag ochtend. Ik en Astrid besloten om naar het winkelcentrum te gaan en daar te ontbijten. Wat een goed idee was. We hebben lekker een eitje met bacon gegeten in een Europees restaurant. Het was echt lekker. Daarna hebben we wat rond gekeken. Dat winkelcentrum is trouwens echt gigantisch. We zijn een aantal keer verdwaald, zo groot. Toen we terug kwamen hebben we nog wat bij geslapen het is gister namelijk best wel laat geworden.

Ze hebben hier trouwens echt 3 super lieve honden. Die je overal heen volgen en het leuk vinden om te spelen. Samen met een paar andere meiden hebben. We hebben super veel lol gehadt met jenga. Astrid en ik gaan nog een film kijken en dan naar bed. We moeten morgen namelijk redelijk vroeg op.

XXX Lisa

• 07 Juli 2015 - 21:01

Jeroen:

Haha lekker begin eerste dag en dan al vrij

• 07 Juli 2015 - 21:31

ELS:

Wel lekker om even een dagje bij te kunnen komen!

• 07 Juli 2015 - 21:58

Ariena:

leuke verhaaltjes Lisa! Spannend allemaal he! We blijven je volgen hoor. xxx

• 07 Juli 2015 - 22:21

Babette:

Leuk om zo te kunnen lezen wat je allemaal doet lies!(: xx

• 08 Juli 2015 - 00:42

Isabel :

Super leuk Lies!
    Heeeeeel veel plezier en geef de leeuwtjes een knuffel ban me morgen haha