A long long day - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu A long long day - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

A long long day

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was onze vrije dag, zondag. Het kampvuur was rond zo'n 11 uur afgelopen (voor ons, de andere zijn nog langer gebleven tot een uur of 2 denk ik.) en ik had eigenlijk gehoopt om een beetje uit te slapen, maar het ontbijt is om 8 uur. Dus dat ging helaas niet door.

Het plan was om na het ontbijt nog wat verder te slapen, maar we kregen te horen dat we op een game drive konden gaan. Dat hebben we dus gedaan met een aantal mensen. Kira, Randi, Frederick, Eline, Lena en ik. We hebben best wel veel dieren gezien, heel veel zebra's, gnoe's, antilope, wilde zwijnen en struisvogels. Helaas hebben we geen giraffe gezien. Dat was wel jammer, maar de drive was erg leuk. Volgende keer gaan we nog beter zoeken naar de giraffe. Dan vinden we hem wel.

Toen we terug kwamen hebben we onze Ukutula T-shirts opgehaald en zijn we lekker in de zon gaan zitten, tot aan de lunch. Daarna zijn ik, Lena, Randi en Eline de hyena's gaan ophalen. We waren alleen te laat. Twee andere meiden waren al bezig met de hyena's terwijl het onze taak was. Dat was dus wel jammer. Ik heb de hyena ongeveer twee minuten gevoed en daarna werd hij weer van me afgepakt. Uiteindelijk heeft hij ook nog even bij me geslapen. Dat was super schattig.

Ook hebben we nog was kippen open gesneden met z'n achten. En daarna hebben we ze met z'n allen bij het zwembad gezeten totdat we konden eten. Was niet echt spannend, helaas.

Na het eten hebben Lena, Eline, Céline en ik een best wel interessante conversatie gehad over Ukutula en de mensen hier, maar 'What happens in Africa, status in Africa'.

We hebben er met z'n allen een hele leuke avond van gemaakt en super veel lol gehad. De groep waarmee ik naar Ukutula ben gegaan is fantastisch, super leuk, een hechte groep. M'n Engels wordt trouwens ook een stuk beter.

XXX Lisa

  • 12 Juli 2015 - 20:37

    Els:

    Super!

  • 12 Juli 2015 - 20:37

    Els:

    Super!

  • 12 Juli 2015 - 20:40

    Jeroen:


  • 13 Juli 2015 - 02:01

    Hilda:

    ❤die baby hyena's❤.
    Uit welk land komt Lena eigenlijk?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5902

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: