Rangers - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Rangers - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Rangers

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was een drukke, leuke dag. De hele groep was ranger vandaag. Dus we hebben met z'n allen het pad om de omheining opgeruimd. Het was super gezellig we hebben geel veel gepraat en gelachen, maar we zijn ook redelijk vies geworden. Zulu, de hond van ben (ranger), had overgegeven in de pick-up, op de jas van Lena. Het was echt super zielig, daarna gebeurde het nog een keer op een jasje van iemand anders. Hij was echt ziek. Dus we zijn terug gereden, terwijl Ben wat water pakte voor Zulu zijn een aantal van ons bij de hyena's gaan kijken. Ze waren super schattig.

Na de lunch hebben we verschillende dingen gedaan. We zij eerst benzine gaan halen voor de rest van de auto's. We zijn met de pick-up van het terrein af gegaan. En hard over de weg gereden met ons achterin. Dat was echt super gaaf. Ik ben blij dat ik m'n haar in een staart heb gedaan, want het ging er hard aan toe.

Vervolgens hebben we voedsel, zoals sto en granen volgens mij, opgehaald. Om ze vervolgens de dieren te voeren. Ze waren zo dichtbij. Op de heenweg waren we ook langs zebra's gekomen. Die stonden ons van dichtbij te bekijken. Het was grappig.

De koedoe en antilopen waren nog beter. Ze stonden zo dichtbij dat je ze kon aaien. Ze hebben een super zachte vacht. Het was echt super gaaf. Ze liepen daar gewoon rond terwijl wij de eetbakken vulden. Ze aten gewoon uit je hand. Omdat er mensen meededen aan de lion walk, moesten we eerder weg. Dat was wel jammer.

Na het eten zijn we nog gaan kaarten. Het was een super gezellige avond.