Cheeta's en hyena's - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Cheeta's en hyena's - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Cheeta's en hyena's

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was super leuk. Vanmorgen heb ik samen met Kira, Freddie, Julie, Julie en Jonas een leeuwen wandeling gemaakt. Het was een andere route, verder de Buch in. Het was heel erg gezellig. Alleen Alex liep constant in de weg, het was net alsof hij met ons wandelde in plaats van wij met hem. Alex is trouwens een leeuw.

Toen we terug kwamen, is Kira bij mij ingetrokken, we zaten namelijk allebei alleen op een kamer. Toen we naar buiten liepen, werden we door Jill geroepen. We mochten met haar mee naar de cheeta's. Het was zo gaaf. De kleintjes waren, laten we zeggen, gewelddadiger dan de grotere. Een van hen heeft me in m'n nek en op m'n arm gekrast, gelukkig was er minimale schade.

De grotere cheeta's waren zo lief. Elke keer als je ze aaiden begonnen ze te spinnen. Je kon bij ze gaan liggen, je kon ze zelfs aaien terwijl ze aten. Het was echt super gaaf.

In de middag had ik club duty. Ik heb de hele middag bij de hyena's gezeten. In het begin waren ze best wel onrustig. Er zijn namelijk heel veel mensen langs geweest om ze te bekijken. Maar nadat de laatste mensen vertrokken waren, zijn ze bij mij en Kira op schoot in slaap gevallen. Het was zo schattig. Ze lag al een baby op haar rug in m'n armen. Ze was zo schattig aan het snurken. Als ze klein zijn is dat nog schattig.

Het was zo koud in de avond dat we besloten hadden om een vuur te stoken in de Buch. We waren met een kleine groep vrijwilligers, dus het was gezellig knus met z'n allen om het vuur. Het was echt super koud. Zelfs Zulu had het koud, hij stond te bibberen. We hebben 'never have I ever' gespeeld en het leuk gehad. Ik heb gelukkig wat extra deken voor vanavond, anders zou ik het niet redden.

XXX Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 5904

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: