Relax day - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Relax day - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Relax day

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was weer een vrije dag. Maar er waren te weinig mensen bij de cubs dus ik ben bij de hyena's gaan zitten. De devils zijn namelijk net iets te speels in de ochtend. De hyena's worden erg nieuwsgierig, maar ook best wel bijterig. Ze hebben in de stenen gespeeld bijna de hele ochtend, dus ik had er niet zo veel last van.

Daarna hebben we de koe opgehaald, waarvoor we gister heen en weer zijn gereden in de kou. Dit keer heeft Zulu me warm gehouden. Hij was echt gigantisch en we hebben 10 man nodig gehad om hem de aanhangwagen in te krijgen. Toen we hem open sneden bleek hij rot te zijn van binnen en moest hij de bonepit in gegooid worden. Later wordt dat verbrandt.

De middag was best wel rustig. Heb naar muziek geluisterd. En bij het zwembad gelegen. Er was alleen wel één incident. Er zijn 4 kamer in het verblijf van de devils. Georgia die moest iets pakken uit haar kamer en Sabrina stond buiten te wachten bij de devils. Ze werd in een hoek gedreven en is gebeten en gekrast. Georgia kwam naar buiten duwde ze weg en Sabrina rende naar haar kamer. Ze was zo bang. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet bij de devils naar binnen ga, tenzij ze slapen. Morgen ochtend vertrekken er een heleboel gezellige mensen, dus we gaan er nog een gezellige avond van maken.

XXX Lisa