Afscheid - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was leuk. In de ochtend had ik cubs. Dus ik heb samen met Samantha bij de hyena's gegeten. Ze wilde gedag zeggen voordat ze naar huis ging deze middag. De hyena's worden best wel groot en ze beginnen ook al aardig te bijten. Als ze met elkaar aan het spelen zijn dan is er een kans dat ze per ongeluk ook je been mee pakken. Dat gebeurde bij Samantha ze heeft een gebit in haar been staan.

Daarna moest Samantha verder inpakken en kwamen Julie en Julie me gezelschap houden. En Franse Julie is zo schattig. Ze heeft een schattig accent en als zo boos wordt moet je daar alleen maar om lachen. Zij gaat morgen weg en was dus de hele dag chagrijnig, omdat het haar laatste dag was. Het was dan ook niet een top dag. Eerst waren haar foto's niet mooi genoeg, toen is er een vieze hyena op haar witte shirt gaan zitten, de kip voor de leeuwen was verdwenen en haar douch gel was op. Dus ik heb aardig gelachen vandaag.

In de middag hebben we een deel van de groep gedag gezegd. Belinda was vanmorgen al vertrokken de rest ging in de middag. Ook al ken ik ze pas drie dagen, het afscheid was best wel moeilijk voor iedereen, maar Emily gaat in Breda wonen en Samantha gaat rondreizen in Europa volgend jaar, dus misschien zie ik ze nog wel een keer. Ik ga ze missen.

Vandaag is ook besloten wat er met de devils gaat gebeuren, want na het incident van gisteren moesten er maatregelen genomen worden. Eerst zouden ze verdoofd worden en naar de walking lions worden gebracht, maar ze blijven in het verblijf waar ze nu zitten alleen dan is het verblijf gesloten voor toeristen. Daar heb ik ook wel vrede mee want wat er gebeurt was, was niet ok. Ze worden te groot en ze realiseren hun kracht. Samen kunnen ze aardig wat schade aanrichten. Alleen de vrijwilligers die een kamer in dat verblijf hebben moeten oppassen.

Deze avond zijn de mensen van Kruger park terug gekomen. Ik stond te douchen toen Lena terug kwam, dus ze moest even wachten voordat ik de deur open deed. Het was ineens weer heel erg druk hier. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik niet ben gegaan, omdat het een redelijke teleurstelling bleek te zijn. Ze waren allemaal ontzetten jaloers dat Kira, Freddie en ik een koe hebben opgehaald. Het waren jet dit weekend een stuk of vijf en zij waren allemaal in Kruger. En tot nu toe zijn er nog geen dode koeien voor deze week.

De avond was gezellig. Het was de laatste avond met Jonas, Julie en Julie. Il ga ze missen. Ik heb heel erg veel lol met ze gehad.

XXX Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5906

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: