Vroege ochtend - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Vroege ochtend - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Vroege ochtend

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vanmorgen werd ik om 5 uur wakker. Lena was aan het huilen van de pijn. Ze us gisteren gevallen. Het was heel erg dik en best wel blauw. Het was super zielig. Op dat moment konden we niet zo veel doen aan de pijn, ik heb wat kussen onder haar been gelegd. In de ochtend ben ik om 8 uur eerst naar Gill gelopen. Ze zou wat pijnstillers en krukken meenemen. Terwijl Gill die dingen ging halen, ben ik wat ontbijt voor mij en Lena gaan halen, ze kon namelijk niet uit haar bed komen. Kira vroeg hoe het met haar ging en binnen no time wist heel Ukutula dat ze in haar bed lag en niet kon opstaan. Toen ik het servies had terug gebracht en terug kwam, stond de kamer vol met mensen die op ziekenbezoek kwamen. Ik ging naar de olifanten, dus Kira ging mee naar het ziekenhuis.

De olifanten waren heel erg leuk. We konden ze aanraken en ik heb zelfs een kus gehad. Na de olifanten zijn we wezen lunchen. We hadden allemaal zo'n honger. Ik heb een gigantische burger met friet gegeten en hij was super lekker. Dat gad ik echt nodig. Na de lunch zijn we naar de markt geweest. Dat was wat minder. Je liep naar binnen en je werd opgejaagd zo erg. Ik heb wel een paar leuken dingen gekocht. Tyrone is met ons mee gegaan en een paar van ons hebben hem over kunnen halen om een piercing te laten zetten. Hij is echt gek, maar ik heb wel gelachen.

Ik ben niet naar de apen geweest, dat zag er namelijk niet zo bijzonder uit en ik al eerder apen gezien. Degene die woude gaan zijn gegaan. De rest is in de kantine blijven zitten. Dat was echt gezellig.

Toen we terug kwamen, was eerste wat we zagen was Lena op krukken. Iedereen was nieuwsgierig. Het blijkt dat ze misschien haar pezen gescheurd heeft. Dus ze gaat vrijdag naar huis. Als ze geopereerd wordt doet ze dat liever in Duitsland dan in Zuid Afrika. Kira was haar slaafje vandaag en ik ben dat waarschijnlijk voor de komende paar dagen.

De nieuwe mensen zijn ook aangekomen vandaag, een stuk of 10. Dus het is weer lekker druk hier. Ik ben niet heel erg laat gebleven. Ik heb Lena terug naar de kamer geholpen en daarna ben ik ook gaan slapen.

XXX Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 5913

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: