Eennalaatste dag Ukutula - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu Eennalaatste dag Ukutula - Reisverslag uit Brits, Zuid-Afrika van Lisa - WaarBenJij.nu

Eennalaatste dag Ukutula

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Brits

Vandaag was een goede dag. De ochtend heb ik met de nieuwe mensen bij de hyena's gezeten met de nieuwe mensen. Het was zo leuk. Ik heb met de hyena's geknuffeld en ze hebben samen op m'n schoot gezeten. Het was echt super lief. De nieuwe mensen zijn ook leuk. Maar iets te luidruchtig. Ze lopen te schreeuwen en willen alles tegelijk doen. Ze konden best wel goed met de hyena's omgaan. Het was super gezellig.

In de middag heb ik bij het zwembad gezeten en daarna hebben we de leeuwen gevoerd. Dit keer was het paard. Ik heb alleen toegekeken, want de geur die er vanaf kwam was echt walgelijk. Ze hadden de benen van het paard afgehaald en in de vriezer gedaan, de rest van het paard is gevoerd aan de leeuwen. We hadden twee paarden, dus we hebben twee groepen leeuwen gevoerd, de eerste ging wat soepeler dan de tweede. De tweede was het verblijf van Mufasa. Zijn verblijf was raast het verblijf van de tijgers. En Mufasa was zijn eten aan het verdedigen. Het zeil dat tussen de verblijven was los geraakt en moest dus gerepareerd worden. De leeuwen en tijgers wilde alleen niet meewerken. Uiteindelijk is het wel gelukt.

Daarna hebben we de wildebeesten eten gegeven. We hebben zelfs de goude wildebeest gezien. Dat was echt gaaf. We werden met water bespoten door Tyrone. Gelukkig miste hij. Lena heeft bijna de hele dag in de truck gezeten, omdat ze niet kon lopen. Dus ik heb bijna alles gefilmd.

De avond was ook gezellig. We geven met z'n allen nog wat gedronken en toen naar bed gegaan.